.

Sunday, January 5, 2014

Teoria informatiei

ELEMENTE DE TEORIA INFORMAŢIEI - SURSE ŞI CANALE Dezvolt area teoriei comunicaţiilor şi a proceselor de transmisiune a informaţiei a urmat, în ultimele patru decenii, două linii principale. Aceste linii sunt de natură statistică, orice semnal purtător de informaţie fiind o mărime aleatoare, şi îşi au originile în lucrările lui Wiener [1, 2] şi ale lui Shannon [3, 4]. Atât Wiener cât şi Shannon s-au ocupat, în ultima instanţă, de problema reproducerii cu acurateţe a semnalelor transmise prin medii perturbatoare. Direcţia fondată de Wiener se go oută la extragerea semnalelor, care aparţin unei anumite clase, din zgomot cu anumite caracteristici statistice cunoscute.
Ordercustomp   aper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Direcţia lui Shannon numită ,,Teoria informaţiei se ocupă de evaluarea cantităţii de informaţie vehiculată într-un sistem de comunicaţie, de problema codării semnalelor în vederea unei transmisiuni eficiente prin medii fără perturbaţii sau cu perturbaţii neglijabile (prima teorema a lui Shannon) şi de problema minimizării probabilităţii de eroare în procesul de transmisiune a semnalelor prin medii cu perturbaţii puternice (a doua teorema a lui Shannon). Ultima problemă enunţată a teo¬riei informaţiei stă la originea codării şi decodării mesajelor într-un sis¬tem de comunicaţie cu perturbaţii puternice în scopul obţinerii unei trans¬misiuni corecte cu un de bit informaţional finit. 28.1.MĂS! URA INFORMAŢIEI. ENTROPIE 28.1.1.MODELUL UNUI SISTEM DE TRANSMISIUNE A INFORMAŢIEI Un sistem de transmisiune a informaţiei are drept scop, transmiterea unei informaţii debitate de o sursă S către un destinatar sau utiliza-tor U (fig. 28.1). Sursa furnizează mesajul purtător de informaţie TTD pe care...If you want to get a full essay, ramble it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment